Szeretettel köszöntelek a Bélyeggyűjtő klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kustra Gábor
Bélyeggyűjtő klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Bélyeggyűjtő klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kustra Gábor
Bélyeggyűjtő klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Bélyeggyűjtő klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kustra Gábor
Bélyeggyűjtő klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Bélyeggyűjtő klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kustra Gábor
Bélyeggyűjtő klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Kérjük, add meg, hány másodpercenként változzanak a képek
- A Royal Aircraft Factory S.E.5 együléses brit vadászrepülőgép.Először 1916. november 22-én emelkedett a levegőbe az S.E.5 első prototípusa, az A4561. A gépet Henry P. Folland, J. Kenworthy és F.W. Goodden őrnagy tervezték az angol Royal Flying Corps megrendelésére Farnboroughban a Royal Aircraft Factory gyárában. A megrendelés értelmében az új gépnek a svájci Marc Birkigt által tervezett 150 LE-s úgynevezett Hispano-Suiza motorra kellett épülnie, ami az első világháború elején egy nagyon erős és modern motornak számított. RAF által készített tervek nagy benyomást tettek az angol hadvezetésre és már a prototípus első felszállását megelőzően megrendelték az első 24 darabos szériát a gyártól. Ezen felül további két prototípust is építettek, A4562 és A4563 sorozatszámmal.
- A legendás Sopwith F.1 (közismertebb nevén: Sopwith Camel) az első világháború leghíresebb gépeinek egyike. A nevéhez tartozó „camel” (jelentése: teve) jelzőt a gép orr-részében elhelyezett géppuskák megtámasztására szolgáló púpról kapta. A gép azon kevés típus közé tartozott amellyel lehetséges volt nyaktörő kanyarvételeket és éles fordulókat tenni, ezzel nagyban segítve a pilótát a védekezésben. Manőverezőképessége mellett igen nagy - 168 km/h - sebessége is volt. A gép irányítása viszont nagy szakértelmet és sok tapasztalatot igényelt, ennek eredményeképpen számos kezdő pilóta lelte halálát lezuhanás következtében.
- A Pfalz D.III egy vadászgép Luftstreitkräfte által használt(német császári Air Service), az első világháborúban.
- A Fokker Dr. I (Dreidecker) együléses, háromfedelű német vadászrepülőgép volt az első világháborúban.Az első világháború híres repülőgépe a Fokker Dreidecker. 1917-ben jelentek meg a fronton a Nieuport Scout és a Sopwith Triplane típusok, amelyekkel a szövetségeseknek légifölényt sikerült kivívniuk a németek ellen, ezért a német repülésügyi minisztérium (Luftfahrtministerium) ennek a két típusnak a másolására kérte a gyártókat. Anthony Fokker főkonstruktőre, Reinhold Platz az angol Sopwith Triplane mintájára készítette egy együléses, háromfedelű gépet, amit egy Le Rhone motor hajtott.
|
|
Kustra Gábor 55 perce új képet töltött fel:
Kustra Gábor 59 perce új képet töltött fel:
Kustra Gábor 1 órája új képet töltött fel:
Kustra Gábor 1 órája új képet töltött fel:
Kustra Gábor 1 órája új képet töltött fel:
Kustra Gábor 1 órája új képet töltött fel:
Kustra Gábor 1 órája új képet töltött fel:
Kustra Gábor 1 napja új képet töltött fel:
Kustra Gábor 1 napja új képet töltött fel:
Kustra Gábor 1 napja új képet töltött fel:
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!