Szeretettel köszöntelek a Bélyeggyűjtő klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kustra Gábor
Bélyeggyűjtő klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Bélyeggyűjtő klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kustra Gábor
Bélyeggyűjtő klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Bélyeggyűjtő klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kustra Gábor
Bélyeggyűjtő klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Bélyeggyűjtő klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kustra Gábor
Bélyeggyűjtő klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Kérjük, add meg, hány másodpercenként változzanak a képek
Az Orient-Express az International Sleeping Wagon Company (CIWL) által létrehozott luxusvonat, amely 1883 óta biztosítja a kapcsolatot Párizs és Bécs, majd 1919-től Velence, majd Konstantinápoly (akkor Isztambul) között, és több európai nemzet fővárosát szolgálja ki. . Az 1920-as években René Prou és René Lalique művész-dekoratőrökkel az „Orient-Express” stílus elérte csúcspontját. Többszöri útvonalváltás, két háború és végül presztízsének a hidegháború alatti folyamatos csökkentése után 1977-ben megszűnt a napi Direct-Orient-Express járat Isztambulba és Athénba, kereskedelmi sebességének gyengesége miatt (alig). 55 km/h a vége felé) az átkelt kommunista országok végtelen vámmegállói, valamint hálózataik elavult állapota, valamint a tömeges légi közlekedés által támasztott növekvő verseny miatt.
|
|
Kustra Gábor 4 órája új képet töltött fel:
Kustra Gábor 4 órája új képet töltött fel:
Kustra Gábor 4 órája új képet töltött fel:
Kustra Gábor 4 órája új képet töltött fel:
Kustra Gábor 4 órája új képet töltött fel:
Kustra Gábor 4 órája új képet töltött fel:
Kustra Gábor 4 órája új képet töltött fel:
Kustra Gábor 4 órája új képet töltött fel:
Kustra Gábor 4 órája új képet töltött fel:
Kustra Gábor 4 órája új képet töltött fel:
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!