Szeretettel köszöntelek a Bélyeggyűjtő klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kustra Gábor
Bélyeggyűjtő klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Bélyeggyűjtő klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kustra Gábor
Bélyeggyűjtő klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Bélyeggyűjtő klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kustra Gábor
Bélyeggyűjtő klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Bélyeggyűjtő klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kustra Gábor
Bélyeggyűjtő klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Mindegyik TGV POS szerelvény 383 tonna, és a 4400-as sorozatba tartoznak. A színterv ugyanaz mint a TGV Réseau: ezüst és kék.
Mindegyik szerelvény nyolc létező TGV Réseau betétkocsiból és kettő 9,6 MW-os maximális kimenő teljesítménnyel rendelkező új hajtófejből áll. A vonat így 360 km/h maximális sebesség elérésére képes 25 kV váltakozó áramú hálózaton. A TGV Réseau hajtófejek, amik így felszabadultak, az új TGV Duplex kocsikkal fognak szerelvényt alkotni, hogy létrehozzák a TGV Duplex – TGV Réseau hibrid szerelvényeket. Erre azért volt szükség, mert a forgalommal kapcsolatban az SNCF arra számít, hogy az utasforgalom LGV Esten kisebb lesz, mint a nagyon zsúfolt LGV Sud-Est-en és az LGV Nord vonalon.
A TGV POS 4402 pályaszámú motorvonat egy új gyorsasági világrekordot állított fel 2007 április 3-án (hagyományos vasúti síneken). A vonat 574,8 km/h-t ért el (357.2 mph)!
Több mint 600 érzékelőt építettek be a motorok és a kocsik különböző részein. A vasúti szerelvény nagyobb kerekeket kapott, és a felsővezeték feszültséget megnöveltek 31 kV-ra a standardból 25 kV helyett.
A TGV-POS betétkocsik nem újak, hanem az Atlantique vonalról kivont, és felújított kocsik. Az Atlantique vonal a korábbi vonófejekhez Duplex kocsikat kap, amit a magas utasszám, és a 2013-ra elkészülő Bordeaux-ig tartó pálya megkövetel magának.
Ezeket a szerelvényeket a vasútbarátok "hibrid TGV"-nek is nevezik.
A V150 programot azért hozták létre, hogy tovább fejlesszék a nagy sebességű vasúti közlekedést. Az igen nagy sebességű közlekedés fejlesztési program szereplőinek közös célja: az 540 km/h sebesség elérése volt. Innen ered a „V150” elnevezés, amelyre a rekordkísérleti vonatot elnevezték. (Az eddigi legnagyobb vasúti sebesség rekordját a TGVTM Atlantique vonal 325-ös számú szerelvénye állította fel 1990. május 18-án, amikor elérte az 515,3 km/h sebességet.)
A nagyon nagy sebességű vasúti közlekedés-fejlesztési program alapvető image hordozója, a V150 vonatszerelvény az esemény fontosságának megfelelő dizájnt követelt. A sebességrekord kísérletben használt vonatszerelvény borításának ötletét Roger Tallon, a legelső sorozatú TGV-k híres francia tervezőjének szavaiból merítettük: „A fém az, ami átrepül a téren. Ha a hamarosan 400 km/h sebességet meghaladó rekordokkal repülünk el a természet mellett, akkor bármelyik szín túlságosan elütő lenne. Az ezüst fogja át az összes színt…”
Húsz évvel később, egy új sebesség határ áttörésekor, a V150 vonatszerelvény hűséges maradt ehhez a jelképhez, borítása a fekete háttéren egy „króm sugárhoz” hasonlítható. Ez a merész króm valamint a fekete társítása a legmodernebb technológia, a hatalmas teljesítmény és az abszolút sebesség világát idézi az ember képzeletébe. A szerelvény hosszát megnyújtani látszó „króm sugár" mozgása szimbolizálja az adott technológiai kihívásnak történő megfeleléshez felhasznált összes emberi energiát.
|
|
Kustra Gábor 12 órája új képet töltött fel:
Kustra Gábor 12 órája új képet töltött fel:
Kustra Gábor 12 órája új képet töltött fel:
Kustra Gábor 12 órája új képet töltött fel:
Kustra Gábor 12 órája új képet töltött fel:
Kustra Gábor 16 órája új képet töltött fel:
Kustra Gábor 16 órája új képet töltött fel:
Kustra Gábor 18 órája új képet töltött fel:
Kustra Gábor 18 órája új képet töltött fel:
Kustra Gábor 18 órája új képet töltött fel:
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!