Szeretettel köszöntelek a Bélyeggyűjtő klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kustra Gábor
Bélyeggyűjtő klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Bélyeggyűjtő klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kustra Gábor
Bélyeggyűjtő klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Bélyeggyűjtő klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kustra Gábor
Bélyeggyűjtő klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Bélyeggyűjtő klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kustra Gábor
Bélyeggyűjtő klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Robert Stephenson (1803. október 16. - 1859. október 12.), angol gépészmérnök. Apjához hasonlóan igen jelentősen hozzájárult a vasutak fejlesztéséhez, mind Angliában, mind másutt.
George Stephenson egyetlen fiaként Northumberlandben született, jó iskolákat végzett. Először Newcastle upon Tyne-ben, majd az Edinburghi Egyetemen tanult. A két Stephenson 1823 szeptemberében megalapította a világ első mozdonygyártó üzemét Newcastle-ben.
Tizenkét hónapon belül az apa és fia közötti kapcsolat megromlott, ezért Robert Dél-Amerikában vállalt munkát. Itt a Colombian bányavállalat vezető gépészmérnökeként helyezkedett el.
Robert apja kérésére 1827-ben visszatért Angliába, hogy ismét a családi vállalkozás élére álljon. Energiáját főként a mozdonytervezésnek szentelte.
Robert vállalta a Rocket tervezésében a legnagyobb részt, és az elkövetkező 15 év során a gőzmozdony fejlesztés élvonalában maradt. Részt vett a jelentős építőmérnöki projektekben is, többek között az 1838-ban megnyílt, 180 kilométer hosszú London & Birmingham Vasút építésében. Számos híd épült tervei alapján, köztük a Britannia csőhíd, mely átszeli a Menai-szorost és Észak-Walest köti össze Anglesey szigetével, a Newcastle-upon-Tyne-ben épült High Level Bridge és a berwicki Royal Border Bridge.
Isambard Kingdom Brunel, Joseph Locke és George Stephenson mellett Robert Stephenson is az angol vasútépítő óriások sorába tartozik.
|
|
Kustra Gábor 3 órája új képet töltött fel:
Kustra Gábor 3 órája új képet töltött fel:
Kustra Gábor 3 órája új képet töltött fel:
Kustra Gábor 3 órája új képet töltött fel:
Kustra Gábor 3 órája új képet töltött fel:
Kustra Gábor 3 órája új képet töltött fel:
Kustra Gábor 3 órája új képet töltött fel:
Kustra Gábor 3 órája új képet töltött fel:
Kustra Gábor 3 órája új képet töltött fel:
Kustra Gábor 3 órája új képet töltött fel:
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!