Szeretettel köszöntelek a Bélyeggyűjtő klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kustra Gábor
Bélyeggyűjtő klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Bélyeggyűjtő klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kustra Gábor
Bélyeggyűjtő klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Bélyeggyűjtő klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kustra Gábor
Bélyeggyűjtő klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Bélyeggyűjtő klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kustra Gábor
Bélyeggyűjtő klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Kérjük, add meg, hány másodpercenként változzanak a képek
- A Mary Rose egy karakk típusú hadihajó volt VIII. Henrik angol király flottájában a 16. században. 1545-ben egy csatában elsüllyedt, majd 1967-ben megtalálták a roncsait, amelyek sok új információval szolgáltak a 16. század közepéről.
- HMS Queen Elizabeth
Hajó
- A Victoryt 1759. július 23-án kezdték el építeni. 1765-ben bocsátották vízre. 3 fedélzetén 104 ágyú sorakozott: a hajó orrában 2 db 12 fontos és 2 db 68 fontos, a fedélzeten 12 db 12 fontos, a felső ágyúfedélzeten 30 db 12 fontos, a középső ágyúfedélzeten 28 db 24 fontos, az alsó ágyúfedélzeten 30 db 32 fontos ágyú volt. Építési költsége 63 176 font és 3 shilling volt. Az építéséhez körülbelül 6000 fát vágtak ki, melynek 90%-a tölgy. A hajó 69,3 m hosszú, 8,8 m a merülési mélysége, 15,8 méter a szélessége. Maximális sebessége 8-9 csomó (15–17 km/h) volt maximum. Legénysége 850 fő volt.
- A HMS Dreadnought volt a világ első csatahajója. 1906-ban lépett szolgálatba ez az addig a flották gerincét adó sorhajókat minden tekintetben felülmúló, azoknál nagyobb méretű, összehasonlíthatatlanul erősebb fegyverzetű és páncélzatú, egyszersmind gyorsabb, forradalmian új hadihajó.
- A HMS Warrior a Brit Királyi Haditengerészet elsőosztályú sorhajója volt. 1859-ben kezdték építeni, alig 19 hónap múlva vízrebocsátották és hét hónappal később szolgálatba állt. A Warrior korának legerősebb hadihajója lett, addig sosem látott méretekkel, tűzerővel és páncélvédelemmel.
- A Sovereign of the Seas angol sorhajó a világ első három fedélzetes hajója, a 17. század közepén a világ legnagyobb hajója volt.
- HMS King George V
Csatahajó
- A HMS Beagle a Brit Királyi Flotta egy tízágyús, Cherokee-osztályú, brigg-szlúp típusú hajója volt. A 7803 font költséggel épült hajót 1820. május 11-én bocsátották vízre a Temze-parti Woolwich Dockyard-ban. Két hónappal később részt vett az IV. György megkoronázásának alkalmából rendezett flottaparádén.
|
|
Kustra Gábor 17 órája új képet töltött fel:
Kustra Gábor 17 órája új képet töltött fel:
Kustra Gábor 17 órája új képet töltött fel:
Kustra Gábor 17 órája új képet töltött fel:
Kustra Gábor 17 órája új képet töltött fel:
Kustra Gábor 17 órája új képet töltött fel:
Kustra Gábor 1 napja új képet töltött fel:
Kustra Gábor 1 napja új képet töltött fel:
Kustra Gábor 1 napja új képet töltött fel:
Kustra Gábor 1 napja új képet töltött fel:
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!